- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea primăriei
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor şi a structurilor din primărie
- Programul de funcţionare şi programul de audienţe al primarului
- Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea primăriei, precum şi numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public
- Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil
- Programele şi strategiile proprii
- Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
- Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice
- Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică
- Declaraţii de avere şi de interese
- Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor.